ATLANTA, May 12, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cardlytics (NASDAQ: CDLX), an advertising platform in banks’ digital channels, today released its Q1 2022 State of Spend Report. With insight into 1 out of every 2 debit and credit card swipes in the US, Cardlytics found that overall consumer spend is up 7% in Q1 2022 versus the same quarter last year. This marks the highest consumer spending level in four years, despite concerns over record inflation.
The report, which analyzed purchase insights from the Cardlytics platform between December 30, 2021, and March 31, 2022, reveals how consumers are spending across categories including restaurant, direct-to-consumer (DTC), travel, grocery, gas, and convenience, among others. This Purchase Intelligence™ is critical for advertisers to better understand changing consumer preferences and create resulting campaigns that drive incremental returns.
A few highlights from the Q1 2022 State of Spend Report show:
“Despite supply chain challenges, ongoing pandemic uncertainty, and record-level inflation, it’s clear that consumers are continuing to spend but are also looking for frictionless ways to save,” said Cardlytics’ Chief Business Officer, Ross McNab. “As the economy continues to open and summer approaches, now is an important time for brands to take a closer look at their existing marketing strategies and determine what is really driving moments of impact and measurable incremental return on ad spend and make any adjustments accordingly.”
To learn more about Cardlytics’ solutions for driving incremental impact and the Q1 2022 State of Spend, visit https://cdlx.cc/Q12022StateofSpendPR
About CardlyticsCardlytics (NASDAQ: CDLX) is a digital advertising platform. We partner with financial institutions to run their rewards programs that promote customer loyalty and deepen relationships. In turn, we have a secure view into where and when consumers are spending their money. We use these insights to help marketers identify, reach, and influence likely buyers at scale, as well as measure the true sales impact of marketing campaigns. Headquartered in Atlanta, Cardlytics has offices in London, New York, Los Angeles, San Francisco, Austin, Detroit and Visakhapatnam. Learn more at www.cardlytics.com.
cardlytics@missionnorth.com
АТЛАНТА, 12 мая 2022 года (GLOBE NEWSWIRE) -- Cardlytics (NASDAQ: CDLX), рекламная платформа в цифровых каналах банков, сегодня опубликовала отчет о состоянии расходов за 1 квартал 2022 года. Анализируя 1 из каждых 2 операций с дебетовыми и кредитными картами в США, Cardlytics обнаружил, что общие потребительские расходы выросли на 7% в 1 квартале 2022 года по сравнению с аналогичным кварталом прошлого года. Это самый высокий уровень потребительских расходов за последние четыре года, несмотря на опасения по поводу рекордной инфляции.
Отчет, в котором анализировалась информация о покупках с платформы Cardlytics в период с 30 декабря 2021 года по 31 марта 2022 года, показывает, как потребители тратят деньги по категориям, включая рестораны, прямые продажи (DTC), путешествия, продукты, бензин и удобства, среди прочего. Эта функция Purchase Intelligence™ имеет решающее значение для рекламодателей, чтобы лучше понимать меняющиеся предпочтения потребителей и создавать результирующие кампании, которые приносят дополнительную прибыль.
Несколько основных моментов из Отчета о состоянии расходов за 1 квартал 2022 года показывают:
“Несмотря на проблемы в цепочке поставок, сохраняющуюся неопределенность в связи с пандемией и рекордный уровень инфляции, очевидно, что потребители продолжают тратить, но также ищут способы сэкономить без проблем”, - сказал Росс Макнаб, директор по бизнесу Cardlytics. “Поскольку экономика продолжает открываться и приближается лето, сейчас самое важное время для брендов внимательнее присмотреться к своим существующим маркетинговым стратегиям и определить, что действительно стимулирует моменты воздействия и измеримую дополнительную отдачу от расходов на рекламу, и внести соответствующие коррективы”.
Чтобы узнать больше о решениях Cardlytics для повышения дополнительной отдачи и о состоянии расходов в 1 квартале 2022 года, посетите https://cdlx.cc/Q12022StateofSpendPR
О CardlyticsCardlytics (NASDAQ: CDLX) - это цифровая рекламная платформа. Мы сотрудничаем с финансовыми институтами в реализации их поощрительных программ, которые повышают лояльность клиентов и углубляют отношения. В свою очередь, у нас есть надежное представление о том, где и когда потребители тратят свои деньги. Мы используем эти данные, чтобы помочь маркетологам выявлять, охватывать и влиять на потенциальных покупателей в масштабе, а также измерять истинное влияние маркетинговых кампаний на продажи. Штаб-квартира Cardlytics находится в Атланте, а офисы - в Лондоне, Нью-Йорке, Лос-Анджелесе, Сан-Франциско, Остине, Детройте и Вишакхапатнаме. Узнайте больше на сайте www.Cardlytics.com .
Cardlytics@missionnorth.com
Показать большеПоказать меньше