Menu-priced pizzas ordered online are half off this week
ANN ARBOR, Mich., June 6, 2022 /PRNewswire/ -- Domino's Pizza, Inc., (NYSE: DPZ) the largest pizza company in the world, knows that pizza lovers always want the best deal, and starting today, they can take advantage of one so special, it hasn't been offered in more than two years! Hungry pizza fans can take advantage of 50% off menu-priced Domino's pizza when they order online between June 6-12.
"With wallets being squeezed and summer gatherings starting up, we thought this was a good time to bring back this tremendous deal," said Joe Jordan, Domino's president —U.S. and global services. "There's no better way to celebrate summer than by enjoying a delicious pizza by the pool or at a picnic. With half off pizza, everyone can celebrate with a food they love at a great price."
Domino's 50% off deal is available on menu-priced pizzas ordered through the following online ordering channels:
The 50% off pizza deal is a great time to try some of Domino's great specialty pizzas, such as the ExtravaganZZa, MeatZZa or the Honolulu Hawaiian. Customers can order any size pizza or any of the crust varieties available at Domino's, including pan, Brooklyn, gluten-free or crispy thin crust.
About Domino's Pizza®Founded in 1960, Domino's Pizza is the largest pizza company in the world, with a significant business in both delivery and carryout pizza. It ranks among the world's top public restaurant brands with a global enterprise of more than 19,000 stores in over 90 markets. Domino's had global retail sales of nearly $17.8 billion in 2021, with over $8.6 billion in the U.S. and over $9.1 billion internationally. In the first quarter of 2022, Domino's had global retail sales of over $4.0 billion, with over $1.9 billion in the U.S. and nearly $2.1 billion internationally. Its system is comprised of independent franchise owners who accounted for 98% of Domino's stores as of the end of the first quarter in 2022. Emphasis on technology innovation helped Domino's achieve more than half of all global retail sales in 2021 from digital channels. In the U.S., Domino's generated more than 75% of U.S. retail sales in 2021 via digital channels and has developed several innovative ordering platforms, including those for Google Home, Facebook Messenger, Apple Watch, Amazon Echo, Twitter and more. In 2019, Domino's announced a partnership with Nuro to further its exploration and testing of autonomous pizza delivery. In mid-2020, Domino's launched a new way to order contactless carryout nationwide – via Domino's Carside Delivery®, which customers can choose when placing a prepaid online order.
Order – dominos.comCompany Info – biz.dominos.comMedia Assets – media.dominos.com
SOURCE Domino's Pizza
Пицца по цене меню, заказанная онлайн, на этой неделе в два раза дешевле
АНН-АРБОР, Мичиган, 6 июня 2022 г. /PRNewswire/ -- Domino's Pizza, Inc. (NYSE: DPZ), крупнейшая пиццерия в мире, знает, что любители пиццы всегда хотят получить лучшее предложение, и с сегодняшнего дня они могут воспользоваться таким особенным предложением, какого еще не было. было предложено более двух лет назад! Голодные любители пиццы могут воспользоваться скидкой 50% на пиццу Domino's pizza по меню при заказе онлайн в период с 6 по 12 июня.
"Поскольку кошельки сжимаются, а летние сборы начинаются, мы подумали, что сейчас самое подходящее время вернуть эту потрясающую сделку", — сказал Джо Джордан, президент Domino в США и по всему миру. "Нет лучшего способа отпраздновать лето, чем насладиться вкусной пиццей у бассейна или на пикнике. С половиной пиццы каждый может отпраздновать это событие любимым блюдом по отличной цене".
Скидка 50% от Domino's распространяется на пиццу по меню, заказанную по следующим каналам онлайн-заказа:
Скидка на пиццу в размере 50% - это отличное время, чтобы попробовать некоторые из фирменных пицц Domino, таких как ExtravaganZZa, MeatZZa или Honolulu Hawaiian. Клиенты могут заказать пиццу любого размера или любой из вариантов коржа, доступных в Domino's, включая пан, Бруклин, безглютеновую или с хрустящей тонкой корочкой.
О компании Domino's Pizza® Основанная в 1960 году, Domino's Pizza является крупнейшей пиццерийной компанией в мире, занимающейся как доставкой, так и доставкой пиццы. Он входит в число ведущих мировых брендов общественного питания с глобальной сетью из более чем 19 000 магазинов на более чем 90 рынках. В 2021 году мировые розничные продажи Domino's составили почти 17,8 миллиарда долларов, из них более 8,6 миллиарда долларов в США и более 9,1 миллиарда долларов на международном уровне. В первом квартале 2022 года глобальные розничные продажи Domino's составили более 4,0 миллиарда долларов, из них более 1,9 миллиарда долларов в США и почти 2,1 миллиарда долларов на международном уровне. Его система состоит из независимых владельцев франшиз, на долю которых приходилось 98% магазинов Domino's по состоянию на конец первого квартала 2022 года. Акцент на технологические инновации помог Domino's достичь более половины всех мировых розничных продаж в 2021 году по цифровым каналам. В США Domino's обеспечила более 75% розничных продаж в США в 2021 году через цифровые каналы и разработала несколько инновационных платформ для заказов, в том числе для Google Home, Facebook Messenger, Apple Watch, Amazon Echo, Twitter и других. В 2019 году Domino's объявила о партнерстве с Nuro для дальнейшего изучения и тестирования автономной доставки пиццы. В середине 2020 года Domino's запустила новый способ заказа бесконтактной доставки по всей стране - через Domino's Carside Delivery®, который клиенты могут выбрать при оформлении предоплаченного онлайн–заказа.
Заказать – dominos.com Информация о компании – biz.dominos.comMedia Активы - media.dominos.com
ИСТОЧНИК Domino's Pizza
Показать большеПоказать меньше