NASHVILLE, Tenn. & ALLENTOWN, Pa.--(BUSINESS WIRE)--The Tennessee Titans have selected Shift4 (NYSE: FOUR) the leader in integrated payments and commerce technology, to process payments for its food and beverage concessions and retail sales at Nissan Stadium.
Shift4 will provide an end-to-end integrated payment solution across the venue, including the company’s VenueNext point-of-sale system, mobile ordering, and mobile wallet integration. This cutting-edge solution will roll out at ‘WWE Summerslam’ on July 30.
Home to the Tennessee Titans, Nissan Stadium hosts a variety of events each year for Titans’ games, large scale concerts and more. In 2022, Nissan Stadium has already hosted events like the NHL Stadium Series, Garth Brooks’ two-night stadium tour and CMA Fest. The venue recently welcomed 57,211 fans for Kenny Chesney, setting a record for single-day concert attendance at Nissan Stadium.
“Providing an excellent fan experience is always a top priority for us at the Titans. Shift4’s cutting-edge technology will make purchasing food, beverage, and merchandise seamless and easy for all events at the stadium,” said Gil Beverly, Titans Sr. Vice President, Chief Marketing and Revenue Officer. “Shift4’s integrated commerce solutions enhance the customer experience at more than 100 sporting venues across the U.S., and we look forward to delivering their state-of-the-art technology for our fans this season.”
Under the agreement, Shift4 will become the Official Payment Processor for the Tennessee Titans and Nissan Stadium.
“Nashville is one of the fastest growing cities in the country, and home to some of the best sports and entertainment available,” said Anthony Perez, Shift4’s Head of Enterprise. “We are confident our end-to-end commerce solution will make the Titans’ fan experience better than ever while simplifying operations for the venue.”
For more information about Shift4’s payment solutions for stadiums and arenas, visit www.shift4.com/sports-entertainment.
Shift4 (NYSE: FOUR) is boldly redefining commerce by simplifying complex payments ecosystems across the world. As the leader in commerce-enabling technology, Shift4 powers billions of transactions annually for hundreds of thousands of businesses in virtually every industry. For more information, visit shift4.com.
НЭШВИЛЛ, штат ТЕННЕССИ. & АЛЛЕНТАУН, Пенсильвания.--(BUSINESS WIRE) -- Tennessee Titans выбрали Shift4 (NYSE: FOUR), лидера в области интегрированных платежей и технологий торговли, для обработки платежей за свои концессии на продукты питания и напитки и розничные продажи на стадионе Nissan Stadium.
Shift4 предоставит комплексное интегрированное платежное решение по всему заведению, включая систему продаж VenueNext компании, мобильный заказ и интеграцию с мобильным кошельком. Это ультрасовременное решение будет представлено на ‘WWE Summerslam’ 30 июля.
На стадионе "Ниссан", родине "Теннесси Титанс", каждый год проводятся различные мероприятия: игры "Титанов", масштабные концерты и многое другое. В 2022 году на стадионе Nissan уже проходили такие мероприятия, как серия стадионов НХЛ, двухдневный тур Гарта Брукса по стадиону и фестиваль CMA. Недавно это место приняло 57 211 поклонников Кенни Чесни, установив рекорд посещаемости концертов на стадионе Nissan за один день.
“Обеспечение отличных впечатлений для фанатов всегда является главным приоритетом для нас в the Titans. Передовые технологии Shift4 сделают покупку продуктов питания, напитков и товаров простой и удобной для всех мероприятий на стадионе”, - сказал Гил Беверли, вице-президент Titans Sr., директор по маркетингу и доходам. “Интегрированные коммерческие решения Shift4 улучшают качество обслуживания клиентов на более чем 100 спортивных площадках по всей территории США, и мы с нетерпением ждем возможности предоставить нашим болельщикам их самые современные технологии в этом сезоне”.
Согласно соглашению, Shift4 станет официальным платежным процессором для Tennessee Titans и Nissan Stadium.
“Нэшвилл - один из самых быстрорастущих городов в стране, где сосредоточены одни из лучших доступных видов спорта и развлечений”, - сказал Энтони Перес, глава отдела предпринимательства Shift4. “Мы уверены, что наше комплексное коммерческое решение сделает впечатления болельщиков Titans лучше, чем когда-либо, и при этом упростит работу площадки”.
Для получения дополнительной информации о платежных решениях Shift4 для стадионов и арен посетите www.shift4.com/sports-entertainment .
Shift4 (NYSE: FOUR) смело переосмысливает коммерцию, упрощая сложные платежные экосистемы по всему миру. Являясь лидером в области технологий, способствующих коммерции, Shift4 ежегодно обеспечивает миллиарды транзакций для сотен тысяч предприятий практически в каждой отрасли. Для получения дополнительной информации посетите shift4.com .
Показать большеПоказать меньше