MINNEAPOLIS--(BUSINESS WIRE)--General Mills, Inc. (NYSE: GIS) will webcast an Environmental, Social and Governance (ESG) investor event on May 4, 2022, including a pre-recorded presentation and a live question-and-answer session with management. The event will highlight the Force for Good pillar of the company’s Accelerate strategy, focusing on the progress and commitments General Mills has made on its ambitious goals in the areas of planet, people, community and food, and how doing good drives shareholder returns.
The webcasted session is now scheduled to begin at 8 a.m. CT. Interested parties can access the webcast and supporting materials at www.generalmills.com/investors.
For more information on the company’s work in areas of social and environmental importance, please refer to its 2022 Global Responsibility Report at www.generalmills.com.
About General Mills
General Mills makes food the world loves. The company is guided by its Accelerate strategy to drive shareholder value by boldly building its brands, relentlessly innovating, unleashing its scale and being a force for good. Its portfolio of beloved brands includes household names such as Cheerios, Nature Valley, Blue Buffalo, Häagen-Dazs, Old El Paso, Pillsbury, Betty Crocker, Yoplait, Annie’s, Wanchai Ferry, Yoki, and more. Headquartered in Minneapolis, Minnesota, USA, General Mills generated fiscal 2021 net sales of U.S. $18.1 billion. In addition, the company’s share of non-consolidated joint venture net sales totaled U.S. $1.1 billion.
МИННЕАПОЛИС -- (BUSINESS WIRE)--4 мая 2022 года General Mills, Inc. (NYSE: GIS) проведет веб-трансляцию мероприятия для инвесторов в области окружающей среды, социальной сферы и управления (ESG), включающего предварительно записанную презентацию и прямую сессию вопросов и ответов с руководством. Мероприятие будет посвящено основному элементу стратегии Accelerate компании Force for Good, в котором основное внимание будет уделено прогрессу и обязательствам General Mills в достижении своих амбициозных целей в области планеты, людей, сообщества и продуктов питания, а также тому, как добрые дела приносят прибыль акционерам.
Веб-трансляция сессии теперь запланирована на начало в 8 утра по североамериканскому времени. Заинтересованные стороны могут получить доступ к веб-трансляции и вспомогательным материалам по адресу www.generalmills.com/investors .
Для получения дополнительной информации о работе компании в областях, имеющих социальное и экологическое значение, пожалуйста, ознакомьтесь с ее Отчетом о глобальной ответственности за 2022 год по адресу www.generalmills.com .
Об General Mills
General Mills делает еду, которую любит весь мир. Компания руководствуется своей стратегией ускорения роста акционерной стоимости, смело создавая свои бренды, неустанно внедряя инновации, расширяя масштабы и являясь силой добра. В его портфолио любимых брендов входят такие известные бренды, как Cheerios, Nature Valley, Blue Buffalo, Häagen-Dazs, Old El Paso, Pillsbury, Betty Crocker, Yoplait, Annie's, Wanchai Ferry, Yoki и другие. Компания General Mills со штаб-квартирой в Миннеаполисе, штат Миннесота, США, обеспечила чистый объем продаж в 2021 финансовом году в размере 18,1 миллиарда долларов США. Кроме того, доля компании в чистых продажах неконсолидированного совместного предприятия составила 1,1 миллиарда долларов США.
Показать большеПоказать меньше