MEDFORD, Ore., June 8, 2022 /PRNewswire/ -- Driveway, LAD's convenient and transparent way for consumers to shop, finance, and sell vehicles online, achieved a monthly volume milestone of 1,050 shop transactions in May. Driveway's monthly shop and sell transactions of 4,300 represents an over 51,000 transaction annual run-rate, considerably ahead of the 40,000 transactions originally targeted for 2022.
Driveway continues to deploy new functionality to innovate and enhance the consumer experience and expand LAD's reach, exceeding two million unique visitors in May.
"We are excited to report that Driveway reached the important 1,000 monthly unit shop milestone significantly faster than other used only e-retailers," said Bryan DeBoer, President and CEO of Lithia & Driveway. "Our Driveway Care Centers are performing exceptionally, and at two million plus visitors, we now have the top of funnel volume to reach our 2023 transaction expectations and are on our pathway to profitability in 2024."
LAD is a growth company focused on profitably consolidating the largest retail sector in North America through providing personal transportation solutions wherever, whenever, and however consumers desire.
Siteswww.lithia.comwww.investors.lithiadriveway.comwww.lithiacareers.comwww.driveway.comwww.greencars.comwww.drivewayfinancecorp.com
Lithia & Driveway on Facebookhttps://www.facebook.com/LithiaMotorshttps://www.facebook.com/DrivewayHQ
Lithia & Driveway on Twitterhttps://twitter.com/lithiamotorshttps://twitter.com/DrivewayHQhttps://twitter.com/GreenCarsHQ
SOURCE Lithia Motors, Inc.
МЕДФОРД, штат Орегон, 8 июня 2022 года /PRNewswire/ -- Driveway, удобный и прозрачный способ LAD для потребителей совершать покупки, финансировать и продавать автомобили онлайн, в мае достиг месячного показателя в 1050 транзакций в магазинах. Ежемесячный объем покупок и продаж Driveway в размере 4300 транзакций составляет более 51 000 транзакций в год, что значительно превышает 40 000 транзакций, первоначально запланированных на 2022 год.
Driveway продолжает внедрять новые функциональные возможности для инноваций и улучшения потребительского опыта, а также расширения охвата LAD, превысив в мае два миллиона уникальных посетителей.
"Мы рады сообщить, что Driveway достигла важного рубежа в 1000 магазинов в месяц значительно быстрее, чем другие интернет-магазины, торгующие только подержанными товарами", - сказал Брайан Дебоер, президент и главный исполнительный директор Lithia & Driveway. "Наши центры по уходу на подъездных путях работают исключительно эффективно, и при более чем двух миллионах посетителей у нас теперь есть максимальный объем воронки, чтобы достичь наших ожиданий по сделкам в 2023 году, и мы находимся на пути к прибыльности в 2024 году".
LAD - растущая компания, нацеленная на прибыльную консолидацию крупнейшего сектора розничной торговли в Северной Америке путем предоставления решений для личного транспорта, где бы, когда бы и как бы ни пожелали потребители.
Siteswww.lithia.comwww.investors.lithiadriveway.comwww.lithiacareers.comwww.driveway.comwww.greencars.comwww.drivewayfinancecorp.com
Лития и Драйв-роуд на Facebookhttps://www.facebook.com/LithiaMotorshttps://www.facebook.com/DrivewayHQ
Лития и подъездная дорога в Твиттерhttps://twitter.com/lithiamotorshttps://twitter.com/DrivewayHQhttps://twitter.com/GreenCarsHQ
ИСТОЧНИК Lithia Motors, Inc.
Показать большеПоказать меньше