MANCHESTER, England--(BUSINESS WIRE)--Manchester United plc (NYSE: MANU), one of the most popular and successful sports teams in the world, playing one of the most popular spectator sports on Earth, today announces that it will report results for the third quarter fiscal 2022 period ended 31 March 2022 on Thursday, 26 May 2022 at 7:00 AM EST.
About Manchester United
Manchester United is one of the most popular and successful sports teams in the world, playing one of the most popular spectator sports on Earth. Through our 144-year football heritage we have won 66 trophies, enabling us to develop what we believe is one of the world’s leading sports and entertainment brands with a global community of 1.1 billion fans and followers. Our large, passionate and highly engaged fan base provides Manchester United with a worldwide platform to generate significant revenue from multiple sources, including sponsorship, merchandising, product licensing, broadcasting and matchday initiatives which in turn, directly fund our ability to continuously reinvest in the club.
МАНЧЕСТЕР, Англия --(BUSINESS WIRE)--Manchester United plc (NYSE: MANU), одна из самых популярных и успешных спортивных команд в мире, играющая в один из самых популярных зрительских видов спорта на Земле, сегодня объявляет, что представит результаты за третий квартал 2022 финансового года, закончившийся 31 марта 2022 года в четверг, 26 мая 2022 года в 7:00 утра по восточному времени.
О "Манчестер Юнайтед"
"Манчестер Юнайтед" - одна из самых популярных и успешных спортивных команд в мире, играющая в один из самых популярных зрительских видов спорта на Земле. Благодаря нашему 144-летнему футбольному наследию мы выиграли 66 трофеев, что позволяет нам развивать то, что мы считаем одним из ведущих мировых спортивных и развлекательных брендов с мировым сообществом из 1,1 миллиарда болельщиков и подписчиков. Наша большая, увлеченная и увлеченная фанатская база предоставляет "Манчестер Юнайтед" всемирную платформу для получения значительного дохода из множества источников, включая спонсорство, мерчендайзинг, лицензирование продуктов, трансляции и инициативы в день матча, которые, в свою очередь, напрямую финансируют нашу способность постоянно реинвестировать в клуб.