TORONTO, May 26, 2022 /PRNewswire/ - Restaurant Brands International Inc. (TSX: QSR) (NYSE: QSR) (TSX: QSP) ("RBI") announced today that José Cil, Chief Executive Officer, will participate in a fireside chat at RBC Capital Markets 2022 Global Consumer & Retail Conference on June 2nd, 2022 at 9:20 am Eastern Time.
A live audio webcast will be available on the company's investor relations website (http://rbi.com/investors) and will be available for 30 days following the event.
About Restaurant Brands International Inc.Restaurant Brands International Inc. is one of the world's largest quick service restaurant companies with over $35 billion in annual system-wide sales and over 29,000 restaurants in more than 100 countries. RBI owns four of the world's most prominent and iconic quick service restaurant brands – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES®, and FIREHOUSE SUBS®. These independently operated brands have been serving their respective guests, franchisees and communities for decades. Through its Restaurant Brands for Good framework, RBI is improving sustainable outcomes related to its food, the planet, and people and communities.
SOURCE Restaurant Brands International Inc.
ТОРОНТО, 26 мая 2022 г. /PRNewswire/ - Restaurant Brands International Inc. (TSX: QSR) (NYSE: QSR) (TSX: QSP) ("RBI") объявила сегодня, что Хосе Сил, главный исполнительный директор, примет участие в беседе у камина на RBC Capital Markets 2022 Global Consumer & Retail Конференция состоится 2 июня 2022 года в 9:20 утра по восточному времени.
Прямая аудиотрансляция будет доступна на веб-сайте компании по связям с инвесторами (http://rbi.com/investors ) и будет доступен в течение 30 дней после мероприятия.
О компании Restaurant Brands International Inc.Restaurant Brands International Inc. - одна из крупнейших в мире ресторанных компаний быстрого обслуживания с годовым объемом общесистемных продаж более 35 миллиардов долларов и более чем 29 000 ресторанов в более чем 100 странах. RBI владеет четырьмя самыми известными и культовыми в мире брендами ресторанов быстрого обслуживания – TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® и FIREHOUSE SUBS®. Эти независимые бренды десятилетиями обслуживают своих соответствующих гостей, франчайзи и сообщества. С помощью своей программы "Бренды ресторанов во благо" RBI улучшает устойчивые результаты, связанные с продуктами питания, планетой, людьми и сообществами.
ИСТОЧНИК Restaurant Brands International Inc.
Показать большеПоказать меньше