Revolut, which already uses the Vonage SMS API for customer authentication, will benefit from a fully-integrated experience and single source of customer support
LONDON--(BUSINESS WIRE)--Vonage (Nasdaq: VG), a global leader in cloud communications helping businesses accelerate their digital transformation, today announced that global financial super app Revolut has selected the Vonage Contact Center (VCC) for Salesforce solution to improve communications with customers.
The Vonage partnership will provide Revolut agents the ability to route calls to one another to successfully deal with any customer issues and customise dashboards with real-time performance data and analytics.
In 2015, Revolut launched in the UK offering money transfer and exchange. Today, more than 18 million customers around the world use dozens of Revolut’s innovative products to make more than 150 million transactions a month.
Reggie Scales, Senior Vice President, Applications Group for Vonage, said, “We are pleased that Revolut has chosen Vonage to drive customer engagement and create the best possible experience from anywhere. With Vonage’s Salesforce integration, the Revolut team has access to key customer data and insights, while benefiting from communications that are more meaningful, across any channel.”
Matthew Acton Davis, Global Head of Sales at Revolut said, "We are delighted to bring Vonage’s solutions to Revolut. Its flexible and scalable cloud communications solution will help us to provide a consistent and personalised customer experience.”
Vonage's award-winning contact centre solution integrates all communications channels without expensive, disruptive hardware changes and plugs straight into Salesforce, enhancing internal processes and increasing efficiency.
Revolut also uses the Vonage SMS API with two-factor authentication for secure global transactions. Vonage's scalability and reliability, coupled with its broad international SMS capabilities, help Revolut make sure its users are genuine and enable the company to support millions of new international users.
Salesforce and others are trademarks of Salesforce.com, Inc.
For further information, visit www.vonage.com.
About Vonage Vonage, a global cloud communications leader, helps businesses accelerate their digital transformation. Vonage's Communications Platform is fully programmable and allows for the integration of Video, Voice, Chat, Messaging, AI and Verification into existing products, workflows and systems. Vonage's fully programmable unified communications and contact center applications are built from the Vonage platform and enable companies to transform how they communicate and operate from the office or remotely - providing the flexibility required to create meaningful engagements.
Vonage is headquartered in New Jersey, with offices throughout the United States, Europe, Israel and Asia. To follow Vonage on Twitter, please visit www.twitter.com/vonage. To become a fan on Facebook, go to facebook.com/vonage. To subscribe on YouTube, visit youtube.com/vonage.
Revolut, который уже использует Vonage SMS API для аутентификации клиентов, получит выгоду от полностью интегрированного интерфейса и единого источника поддержки клиентов
ЛОНДОН -- (BUSINESS WIRE) --Vonage (Nasdaq: VG), мировой лидер в области облачных коммуникаций, помогающий компаниям ускорить их цифровую трансформацию, сегодня объявила, что global financial super app Revolut выбрала Vonage Contact Center (VCC) для решения Salesforce для улучшения взаимодействия с клиентами.
Партнерство с Vonage предоставит агентам Revolut возможность направлять звонки друг другу для успешного решения любых проблем клиентов и настройки информационных панелей с данными о производительности и аналитикой в режиме реального времени.
В 2015 году Revolut запустил в Великобритании сервис денежных переводов и обмена. Сегодня более 18 миллионов клиентов по всему миру используют десятки инновационных продуктов Revolut для совершения более 150 миллионов транзакций в месяц.
Реджи Скейлс, старший вице-президент группы приложений Vonage, сказал: “Мы рады, что Revolut выбрала Vonage для привлечения клиентов и создания наилучшего возможного опыта из любой точки мира. Благодаря интеграции Vonage с системой Salesforce команда Revolut получает доступ к ключевым данным и аналитическим данным о клиентах, получая при этом выгоду от более содержательных коммуникаций по любому каналу”.
Мэтью Эктон Дэвис, руководитель отдела продаж Revolut по всему миру, сказал: "Мы рады представить решения Vonage в Revolut. Его гибкое и масштабируемое решение для облачных коммуникаций поможет нам обеспечить постоянное и персонализированное обслуживание клиентов”.
Отмеченное наградами решение Vonage для контакт-центров объединяет все каналы связи без дорогостоящих и дорогостоящих изменений оборудования и подключается непосредственно к системе Salesforce, улучшая внутренние процессы и повышая эффективность.
Revolut также использует Vonage SMS API с двухфакторной аутентификацией для безопасных глобальных транзакций. Масштабируемость и надежность Vonage в сочетании с широкими возможностями международных SMS-сообщений помогают Revolut убедиться в подлинности своих пользователей и позволяют компании поддерживать миллионы новых международных пользователей.
Salesforce и другие компании являются торговыми марками Salesforce.com , Inc.
Для получения дополнительной информации посетите www.vonage.com .
О Vonage Vonage, мировой лидер в области облачных коммуникаций, помогает предприятиям ускорить их цифровую трансформацию. Коммуникационная платформа Vonage полностью программируема и позволяет интегрировать видео, Голос, Чат, обмен сообщениями, искусственный интеллект и верификацию в существующие продукты, рабочие процессы и системы. Полностью программируемые приложения Vonage для унифицированных коммуникаций и контакт-центров созданы на платформе Vonage и позволяют компаниям изменять способы общения и работы из офиса или удаленно, обеспечивая гибкость, необходимую для создания значимых взаимодействий.
Штаб-квартира Vonage находится в Нью-Джерси, а офисы расположены по всей территории Соединенных Штатов, Европы, Израиля и Азии. Чтобы следить за Vonage в Twitter, пожалуйста, посетите www.twitter.com/vonage . Чтобы стать фанатом на Facebook, перейдите по ссылке facebook.com/vonage . Чтобы подписаться на YouTube, посетите youtube.com/vonage .
Показать большеПоказать меньше