BOSTON--(BUSINESS WIRE)--Wayfair (NYSE:W), one of the world’s largest destinations for the home, today released its inaugural Corporate Responsibility Report, as the company shares and celebrates progress across environmental, social and governance topics.
“While we are at the beginning of our journey, we are motivated by our desire to continuously improve, and we’re invested in setting ourselves up for the long haul,” Derek Oliver, Head of Government Affairs and Corporate Responsibility. “Our dedication to helping anyone, anywhere build their feeling of home guides our work towards building a more fair, inclusive and sustainable world for future generations.”
Wayfair’s corporate responsibility priorities include three areas where the company believes it can make the greatest impact — communities, workplace and planet.
Some of the key highlights include:
To learn more about Wayfair’s goals and corporate responsibility performance in 2021, read the full report here.
About Wayfair Wayfair is the destination for all things home: helping everyone, anywhere create their feeling of home. From expert customer service, to the development of tools that make the shopping process easier, to carrying one of the widest and deepest selections of items for every space, style, and budget, Wayfair gives everyone the power to create spaces that are just right for them.
The Wayfair family of sites includes:
Wayfair generated $3.0 billion in net revenue for the three months ended March 31, 2022. Headquartered in Boston, Massachusetts with operations throughout North America and Europe, Wayfair employs approximately 18,000 people.
БОСТОН --(BUSINESS WIRE)--Wayfair (NYSE: W), одно из крупнейших в мире направлений для дома, сегодня опубликовало свой первый отчет о корпоративной ответственности, в котором компания делится и отмечает прогресс в области охраны окружающей среды, социальных вопросов и управления.
“Хотя мы находимся в начале нашего пути, нас мотивирует желание постоянно совершенствоваться, и мы инвестируем в то, чтобы настроиться на долгосрочную перспективу”, - Дерек Оливер, глава отдела по связям с правительством и корпоративной ответственности. “Наша приверженность делу оказания помощи любому человеку, где бы он ни чувствовал себя как дома, направляет нашу работу на построение более справедливого, инклюзивного и устойчивого мира для будущих поколений”.
Приоритеты корпоративной ответственности Wayfair включают три области, в которых, по мнению компании, она может оказать наибольшее влияние: сообщества, рабочее место и планета.
Некоторые из ключевых моментов включают в себя:
Чтобы узнать больше о целях Wayfair и показателях корпоративной ответственности в 2021 году, прочитайте полный отчет здесь.
О Wayfair Wayfair - это место назначения для всех вещей дома: помогает каждому, где бы он ни находился, создать ощущение дома. От экспертного обслуживания клиентов до разработки инструментов, облегчающих процесс покупок, до предоставления одного из самых широких и глубоких ассортиментов товаров для любого пространства, стиля и бюджета, Wayfair дает каждому возможность создавать пространства, которые подходят именно ему.
Семейство сайтов Wayfair включает в себя:
Wayfair принесла чистую выручку в размере 3,0 миллиарда долларов за три месяца, закончившихся 31 марта 2022 года. В Wayfair со штаб-квартирой в Бостоне, штат Массачусетс, и операциями по всей Северной Америке и Европе работает около 18 000 человек.
Показать большеПоказать меньше