NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Warby Parker Inc. (NYSE: WRBY) a direct-to-consumer lifestyle brand focused on vision for all, today announced that the Company will be presenting at the Cowen 6th Annual Future of the Consumer Conference on Wednesday, May 25, 2022 at 8:00 a.m. Eastern Time. The presentation will be webcast live over the internet and can also be accessed at https://investors.warbyparker.com/. An online archive will be available for a period of 90 days following the presentation.
About Warby Parker
Warby Parker (NYSE: WRBY) was founded in 2010 with a mission to inspire and impact the world with vision, purpose, and style–without charging a premium for it. Headquartered in New York City, the co-founder-led lifestyle brand pioneers ideas, designs products, and develops technologies that help people see, from designer-quality prescription glasses (starting at $95) and contacts, to eye exams and vision tests available online and in more than 160 retail stores across the U.S. and Canada.
Warby Parker aims to demonstrate that businesses can scale, do well, and do good in the world. Ultimately, the brand believes in vision for all, which is why for every pair of glasses or sunglasses sold, they distribute a pair to someone in need through their Buy a Pair, Give a Pair program. To date, Warby Parker has worked alongside its nonprofit partners to distribute more than 10 million glasses to people in need.
НЬЮ-ЙОРК -- (BUSINESS WIRE) -- Warby Parker Inc. (NYSE: WRBY), бренд стиля жизни, ориентированный непосредственно на потребителя, ориентированный на видение для всех, сегодня объявил, что компания представит на 6-й ежегодной конференции Cowen Future of the Consumer Conference в среду, 25 мая 2022 года, в 8:00 утра по Восточному времени. Презентация будет транслироваться в прямом эфире через Интернет, а также доступна по адресу https://investors .warbyparker.com /. Онлайн-архив будет доступен в течение 90 дней после презентации.
О Уорби Паркере
Warby Parker (NYSE: WRBY) была основана в 2010 году с миссией вдохновлять и влиять на мир с помощью видения, цели и стиля – не взимая за это премию. Бренд lifestyle со штаб-квартирой в Нью-Йорке, возглавляемый соучредителем, является пионером идей, разрабатывает продукты и разрабатывает технологии, которые помогают людям видеть, от дизайнерских очков по рецепту (от 95 долларов США) и контактных линз до осмотра глаз и тестов на зрение, доступных онлайн и в более чем 160 розничных магазинах по всему миру. США и Канада.
Warby Parker стремится продемонстрировать, что бизнес может масштабироваться, преуспевать и приносить пользу миру. В конечном счете, бренд верит в видение для всех, поэтому за каждую проданную пару очков или солнцезащитных очков они раздают пару нуждающимся в рамках своей программы "Купи пару, подари пару". На сегодняшний день Warby Parker совместно со своими некоммерческими партнерами раздала нуждающимся более 10 миллионов очков.
Показать большеПоказать меньше